Flygande jacob

Go kväller!
Sitter här och väntar på flygande jacob. Han är snart färdig i ugnen så då kan han snart ätas upp... Nej men allvarligt, för er som inte vet vad en flygande Jacob är säger jag, skaffa hjälp!! (haha skämt o sido) Nej, men det är en maträtt med kyckling och en massa annat skit... Skit gott! :) Ni bör testa det, ifall ni inte gjort det! :D.
För att alla ska förstå, det är inte en flygande jacob.
Det är en maträtt.
Justja, ska fortsätta på den där bilden jag håller på med imorgon. Hoppas den blir klar så att jag kan lägga upp den imorgon isåfall! ;)
Men men, Nu ska jag titta på en rolig film och sen sova. Sov gott töntiga töntar så hörs vi imorgoon! :) Kram på er djungeldjur!

Kommentarer
Postat av: Ayim

HAHAHAHA :D

2010-09-05 @ 23:46:45
URL: http://ayims.blogg.se/
Postat av: Jonas den lille (fast rätt stor irl)

Hahaha, nu fick du mig att dra på munnen en aning =) flygande Jacob :'D

2010-09-06 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0