Hallelålia!

Hallååå!
Ännu en dag med lite halvsurt väder. Men vad gör det! :) Jag är på topp iallafall! Sitter och längtar efter mina nya bilder, ska bli spännande att se hur dom blev. Och skall även fota ikväll och nästa vecka. Så det ska bli kul! :)
.
Byta ämne dags. Jag är ruggigt sugen på att festa loss lite, vill leva lite. Man måste leva loppan Och göra så mycket bus man bara kan medans man är ung! :D
Ser lite knasig ut. Men det är bara för att jag anstränger mig för att se bra ut. Vanligtvis ser jag ut såhär. Se bild nedan.
Så, som ni förstår måste jag illustrera bilden i paint åt er. Annars kommer ni alla att må psykiskt dåligt i resten utav era liv. :) Så varsegod! Ni borde tacka mig för min generösitet och kreativitet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0