Skönt...

Skönt med träning... Aaaah... Ska ta och käka en stor lunch nu. Det behövs. Kan säga att jag inte tränade som en galning idag dock, för har ''av någon konstig anledning'' fortfarande ont i halsen. (Nej inte ''sjuk''ont) Det känns som att jag har ett sår i halsen typ... Ja ett sår, ni läste rätt. Riktigt konstigt, gör ont när jag sväljer osv. Inte behagligt alls! Men jag har säkert bara svalt en spindel eller något som försöker bygga en spindelhem i mig.
.:)
Tänkte också lägga ut en rätt skön låt. Kanske oldschool för er? Men diggar den! :)

Videon är dock halvmongo. Snygg, men ganska skabbig och halvmongo. :)


Kommentarer
Postat av: Ayim

Gillar! :)

2010-10-11 @ 15:53:55
URL: http://ayims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0