Good morning.

upp o hoppa gott folk.
vaknade sju imorse och kunde inte somna om... Känner mig väldigt pigg så det är ju bra, men lovar att jag kommer vara skit trött ikväll istället. Men iallafall... Nu ska jag göra mig lite fin, eller ja, försöka iallafall. Ska rätta till min näsa lite granna. Alltså dunka mitt ansikte mot en vägg. Och tänkte klä mig i en päls idag. Har fått inspiration ifrån den mycket modemedvetna... (Se bild nedan)... Haha! Skämt o sido. Ska bara borsta tänderna och duscha i rakvatten. Och måste f*n ta fram vinterjackan nu alltså... Det är ju så in i h*lvetes j*vla kallt nu... Vem har beställt den här kylan?
Fyf*n vilken äcklig bild... Att barn ens får titta på det där... Hahaha! Hon är ju sk*t skabbig. Jag såg filmen när jag var liten och fick men för livet tack vare den här bilden... Inte konstigt att jag är som jag är idag! ;)

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Vet inte om du missade det Lasse men alla barn filmer från när vi va små är skit skabbiga och har nog gett oss alla men för livet!.

2010-10-18 @ 16:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0