Förbereder mig...

Hej glada chimpanser.
Förbereder mig för ikväll nu. Sminkar mig och tar på mig min fashionabla klänning som jag köpte på Gina....-NOT!-... Nej, sanningen är den att jag bara gör mig i ordning helt enkelt. Måste ju vara lite fin till ikväll också! Och jag skämtade med det där om sminket och klänningen? Ok?! Missförstå mig inte nu gott folk! (Vilken lustigkurre jag är!).
.
Vi var just hemma hos Sanna och Émile på ett snabbt besök. Och sedan efter det gick vi till affären och köpte grillad kyckling och potatosallad. Och nu ska vi iväg igen. Miccis ska till Sanna o Émile igen och jag ska till Jonas och hänga med töntarna!
Såhär glad är jag ikväll. Har dock inte samma kläder som på bilden, men är lika glad. :) Ser dock ut som en grävling som krockat med en lastbil. Men det är vackert och inne nu! ;)
Jag har ritat något som tydligen ska likna en grävling. Vad säger ni? Är det en grävling?
BTW. Om ni tycker att jag är dummare än dummast. Då ska ni följa mig via bloglovin! ;) tryck på den lipande hunden

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Så lite så :D

2010-10-23 @ 18:31:52
URL: http://liindblaads.se
Postat av: jeppe

"Förbereder mig för ikväll nu. Sminkar mig och tar på mig min fashionabla klänning som jag köpte på Gina" <-- Det är bra att du talar sanning Lars, inget att skämmas för om du tycker om pojkar!.

2010-10-23 @ 19:22:50
Postat av: LARS THE MAN

HAHAHAHHA Jesper, du skall få spö. :) Skickar jonas och alex

2010-10-23 @ 19:50:33
URL: http://lsjo
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-23 @ 21:45:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0