faller mig i smak....

Sitter som vanligt och gluttar på lite kläder. Hittar en massa intressanta plagg som faller mig i smak och som skulle falla min garderob i smak också för den delen! ;)
Måste säga att mitt så kallade shopping behov inte är lika starkt som för något år sen när jag grät blod efter nya morderna plagg. Nu känner jag att jag hellre prioriterar andra saker. Och senare köpa det jag vill ha... Är jag tråkigt? Eller är jag bara smart?? Jag menar, man kan lika gärna gå klägg som en luffare ett tag till, har ju redan gjort det i 100 år! :)
.
På tal om luffare, måste visa er det jag köpt. Lägger upp den senare! :D

Kommentarer
Postat av: Tommy

sv: Jag ska byta träningställe, men har inte riktigt kommit fram till om det blir sats eller inte..

2010-10-25 @ 13:20:15
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0