halvtimme innan krogen stängde...

Aaaah hemma igen efter gårdagens festligheter! Jag hade sk*t kul igår och f*n vad skönt det är att komma bort och träffa vänner alltså! :) Det blev så att vi var hemma hos Jonas och chillade. Där var jag, Linnea och Jonas. Vi var hemma hos Jonas tills en halvtimme innan krogen stängde då gick vi in där. Haha värt att betala för bara en halvtimme! :) Men men, man lever bara en gång har jag hört så! Då ska man få unna sig lite kul! :) Egentligen skulle vi också gå på någon fest, men det blev aldrig av... Hahaha! Dåliga vi är! :D
Här kommer bilder.
En duude vid namn Jonas!
Jag och Jonas försöker vara vackra inför kameran
Linnea o Jonas pratar. (Säkert om mig) Hahah!
Självklart så kommer jag och stör alla med min kamera! Haha
Jonas o jag... Jag tror att vi druckit saft där. :)
Spotify såklart!
Tack för en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0