I´M BACK!

Nu är jag äntligen tillbaka!! Äntligen så funkar datorn igen! Har dock lite problem med ljudet men det fixar jag snart. :) Jahaaa... Kan berätta att jag var på Stan (I Västerås) Med Ayim idag och shoppade lite, eller ok.... Det blev inte så speciellt mycket shopping för just mig. Men jag köpte mig iallafall en riktigt nice cardigan! Jag är s*it nöjd med den! Något i stil med denna. (se bild nedan).
Fast min är grå och har ''armbågslappar''.
Så man kan säga att det har varit en lyckad dag! :)
.
.
Så nu hörni är jag tillbaka och kan skriva vackra, poetiska rader i bloggen till er... Ni kan nu fortsätta att tillbe och älska mig! Skönt det känns va?! Har ni saknat mig tills ni gråtit blod? jo, förstår hur det är att sakna mig... Men lugna er... I´m Back!

Kommentarer
Postat av: Ayim

Yaaaaaaaay :)

2010-11-15 @ 22:55:56
URL: http://ayims.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Jag grät blod när jag fick reda på att du hade fått ingång datorn..

2010-11-16 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0