HEEEEEEEEEEEEj!

Katrineholm idag igen! Men nu är jag hemma, hungrig som ett djur och ska bara chilla framför tv:n och datorn. Vet ni, jag har kontaktat några fotografer nu (igen)... Och ingen utav dem har svarat... Hur kommer detta sig? Vad f*n är det som händer här egentligen? Är det meningen att allt inom mitt modellande ska gå i snigelfart??
.
Ja, det kanske är så. ''Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge''. Och jag ska äga hela världen med min Cuteness!
Förresten har ni saknat mig idag? och isåfall ska jag unna er lite fina plagg!!
Fin fin väska värd cirka 5000 kr, ifrån Hope.
Ljusa Chinos ifrån FillipaK. Hejja Sverige!
'
Skjorta från Tiger Of Sweden.
På tal om cuteness, jag behöver min skönhetsömn så nu MÅSTE jag verkligen sova!
Vi hörs imorgon igen kära griskultingar!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0