2010-06-21

Tja,
Ska iväg på den där intervjun klockan 13:00 idag. Känns lite pirrigt faktiskt, men det kommer att gå bra... På tal om att jag går, får jag säga hur jag avskyr när dåliga svenska reklamer visar hur dom gör? Förstår ni? Alltså ta dom här Mc donald reklmerna, efter reklamerna så får man se en bunt människor stå och hålla i dockorna osv... Jag tycker att det är stört att dom gör så, och det har varit så i flera svenska reklamer... Jag tycker att man inte ska visa hur man gör själva reklamen, då förstörs mystierin så att säga... Idiotiv...!!! Aja, det är deras val om dom vill göra lame reklamfilmer! :P.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till - håller tummarna!!!

2010-06-21 @ 22:44:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0