2010-06-15 Marilyn Manson!

Hej alla.
Jag har hittat en riktigt skönt låt med Marilyn Manson!
Han har gjort en cover på ''This Is Halloween'' och den är riktigt grym! :).
Förut lyssnade jag väldigt mycket på Marilyn, men knappt längre. Faktum är att jag lyssnade på väldigt mycket rock/hårdrock/metall förut. Sen blev det mer RnB och sådant. Man kanske ska återuppta gamla minnen och börja lyssna på sådan musik igen. För det finns en hel del bra band som jag går miste om! :). Man behöver ju inte direkt bara följa en slags musikstil, jag älskar allt! :) (nästan)

Kommentarer
Postat av: Julia

jag är nog i princip enda människan som.. aldrig? typ, hört en låt med marilyn manson.. hehe (a)

2010-06-15 @ 11:46:05
URL: http://jayess.blogg.se/
Postat av: Linn

Grym bild!

2010-06-15 @ 11:48:46
URL: http://resolved.blogg.se/
Postat av: Jeppe

JAAAAAAAAAAA! tillbaks med gamla Lasse!! XD

2010-06-15 @ 15:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0