go kväller

Här sitter jag trött och glad.
Jag funderar faktiskt på en massa nya coola ideér till plåtningar som jag ska genomföra. Om vi säger såhär, nästa vecka SKA jag komma igång igen med plåtningarna! Det har jag bestämt nu alltså. Jag måste plåta OFTA och MYCKET! Jag känner också att jag vill ha något riktigt vettigt att lägga upp här på bloggen så då behövs en massa bilder! Tycker jag iaf! :)
För att avrunda det hela vill jag rekommendera en förträfflig låt med Akon.
''Akon - Oh Africa''
God natt sötnosar

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Tack.. :) din är med fin. :)



Vi får se om det bli det då. :) kika in lite senare igen, vid 1 tiden ungefär. :)



Skulle du vilja vara snäll och rösta än gång till på min söta bild. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. :) <3

2010-07-02 @ 10:38:05
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0