2010-07-22

Hallå där.
Sitter och tittar på Americas Next Top Model. Jag tycker fortfarande att dom borde ha ett liknande program fast där manliga deltagare även kan vara med. (Jag vet, det har gått ett sådant program förut. Men efter det så nada) Det är ju bara en massa tjejer hela tiden, och det är börjar bli booring. Hehe, fast måste säga att det är riktigt kul att se slut resultatet på bilderna av varje avsnitt. Dom tar oftast väldigt snygga bilder!
.
Vet ni, jag sitter och tittar på lite ''måste'' plagg. Kläder som jag anser att jag behöver... Hehe.
Jeans skjortan.
En skjorta med mycket färg, det var länge sen jag satte på mig en sådan faktiskt. Jag har nog känt att man inte vågat.
Cardigan. Kommer dock inte ihåg vad själva knapparna heter! :P.
Klassiska tygskor, som jag redan har en j*vla massa par av. Men det skadar inte att ha några fler! ;)
.
JUSTJA, här kommer en bild från cirka 2 veckor sedan, som jag glömt lägga upp! På mig och Miccis. Känner att det behövs lite vanliga bilder ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0