2010-07-10

God dag.
Mår faktiskt väldigt bra idag, men ikväll smäller det igen! Kan säga att jag fick sjukt ont i magen igår. För jag åt en hamburgare ifrån donken som såg ut som .... Ja, jag vet inte vad... Och det var INTE bra... Fan visste inte vart jag skulle ta vägen när jag fick ont alltså.... Så nu blir det inge mer donken för min del.... Tack till dem liksom!
Alex, och Mig... Jonas syns inte!
Såhär såg det ut klockan tidigt på morgonen i Västerås, Miccis tog bilden. Hehe :)
Jag lägger upp fler bilder sen, lr imorgon! :) Ska ju ta en massa ikväll också u know ;)
dags att fixa lite här hemma innan vi ska iväg igen. så hörs om ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-07-11 @ 13:35:42
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0