Zombieland

Nu har man sett Zombieland också, det var en trevlig liten film med schyssta små effekter!
.
På tal om effekter så finns det en film som jag verkligen avgudar! Och det är ''Transformers 2 - Revenge Of The Fallen'', jag älskar båda transformers filmerna. Storyn är bra och effekterna är helt j*vla galna. Jag har under hela mitt liv.. Eller, iallafall den stunden jag tittat på filmer, älskat specialeffekter!
.
Det finns inget bättre än en riktigt bra episkt film med mycket effekter! Jag är som besatt av sådana filmer, aaaahh... Det finns inget bättre! :)... Ja jag vet, jag kanske är lite nördig. Men vet ni? Det skiter jag i! Filmer är det bästa som finns! Ja förutom en hel del andra saker, som mat osv...
.
Men ni förstår vad jag menar va!? ;)

Hur kan man inte tycka om denna film?

Kommentarer
Postat av: Mia

Har faktiskt inte sett den.;) kanske borde göra det? :) Jaja, ha en bra kväll. kram Mia

2010-01-03 @ 21:05:19
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar: haft en bra kväll annars då? :) kram

2010-01-03 @ 21:31:54
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0