Typ, Svar!

Vad roligt att jag fick lite respons! Hehe spännande, jag är glad att jag fick en fråga iallafall!!! :)
.
Fråga: Vad är din högsta dröm?
Svar: Jobba inom media, kanske som en illustratör eller liknande. Annars har jag drömmar om jobba i USA.
.
Fråga: Varför är du så ful? :S (frågad av en Jonas)
Ja, jag föddes med detta utseende. Jag kan inte hjälpa min fulhet!! (gråter inombords nu!)
.
Haha! Tror du någon kommer att fråga "Varför är du så ful?"
Svar: Självklart, den här elaka personen Jonas gjorde det så. Han måste vara en sjukt ondskefull man!!
.
.
Det här var riktigt skojigt! Jag måste göra om det alltså, men det är lite synd att jag inte får nåågra fler frågor. Men jag tror inte folk vågar fråga mig saker bara pga av mitt fula utseende! ;) Hahaha!
.
.
Jag menar, titta bara på mig jag är grön, hårig och..... Eeeh, oj det där var ju inte ens jag! Det här är min bästa vän Rudolf.
Där har ni mig däremot! Se, jag klär mig som en hippie och ser ut som en gnu. Inte konstigt att brorsan slängde mig i trappan när jag var liten och att morsan alltid matade mig med slangbella!
.
Hahaha!! ;)

Kommentarer
Postat av: ronja

shysst blogg :D

2010-01-22 @ 16:11:07
URL: http://pinneputt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0