Tjingeling på er!

Oj oj vad hektiskt det har varit idag... Vi har åkt hit och dit och farit runt som en bunt galna ekorrar som druckit energidryck. Och så har Internet krånglat också, det suger ju nu när jag tänker skriva ett vackert och poetiskt inlägg här till er... Mina coola läsare!
.
Ni undrar säkert vad vi har gjort, men det är så att vi varit och köpt en mega king size super säng, och köpt en massa andra saker. Vi har flyttat till en ny lägenhet, så det behövdes. Vi skall även köpa en snygg soffa någon dag med det återstår att se när...
.
Ikväll ska vi bara titta på film och äta godis... Det förtjänar vi garanterat efter en sån här dag! Imorgon ska jag slå upp min härliga ögonsten... Datorn... Så då kanske ja kan blogga ifrån den, isåfall måste jag lägga upp någon fin fin bild, för det förtjänar ni.
.
Men nu skall vi fixa lite saker här hemma, är det något så ring eller sms:a... Haha nu var jag rolig va? ;) Nej men allvar, är det något så lämna en rad!
.
Sov gott och hörs imorgon mina små griskultingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0