Soffa!

Dags att köpa soffa! Bara så att ni vet!
.
Jag pratade just med Jesper i telefon, vi har inte snackar på många veckor nu! Och det var riktigt trevligt att snacka lite skit! Vi pratade också om att han måste komma och hälsa på snart! Och att nästa gång Jesper ska festa så måste jag vara med! Det var månader sen jag festade med honom alltså!
.
Det är roligt när han ringer, vi har typ alltid en massa att snacka om! Han berättade också att han skulle åka hem (Till Sala, där han bor) nu i helgen igen, så då blir det också lättare att kontakta honom. Annars brukar det vara svårt när han är ute på landet med familjen... Hehe!
.
Happy man.

Kommentarer
Postat av: Steenis

Nämen vilken fin bild det är på mig där, nästan så man känner sig stolt.



Behöver inte ta bort den alls om du undrade det, orka bry sig om sånt, inga naken bilder bara!.



Ha det gött!

2010-01-20 @ 15:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0