Segare än vanligt, som vanligt!?

Jag är segare än vanligt, som vanligt nu för tiden! Hehe lite tråkigt att jag är så seg och tråkig! :)
.
Men efter regn kommer det solsken! Så snart kommer jag tillbaka som en ny lycklig liten chimpans! :)
.
Men det är så med mig, jag blir ganska ''deppig'' nu på vinterkvisten, men mot våren & sommaren då blir jag vild som en ekorreecstasy! Jag menar, allt är ganska tråkigt på vintern. Det bara är så hehe!
.
Någon annan än jag som känner mig lite nere på vintern?

Kommentarer
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra på bloglovin? säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 10:05:14
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0