Partayade

Vet ni, igår blev det inga bilder alls. Hur det kommer sig säger ni?? Ja, jag vet faktiskt inte... Tråkigt! Jaja, jag har iallafall en hel del bilder ifrån Juldagen!
.
Igår partayade jag ju med grabbarna och det var trevligt. Även fast jag fick skynda mig som f*n ner mot staden vid 12 slaget Helt själv... Jaja. Annars var det trevligt, fast ändå lite segt på något vis! Konstigt... Jag kanske inte var på humör?!
.
Idag har vi hyrt film och gottat oss med dricka & godsaker. Vi har till och med varit hemma hos Cassie och tittat på deras nya hund. En strålande söt liten chihuahua, en sådan bedårande liten golvmopp! Vi tittade på G.I. Joe och enligt mig var den riktigt cool, värd att se.
.

.
Nu ska vi äta mat och sen träffa folk! Ha det bra alla, hörs vi inte mer ikväll gör vi det imorgon! :)
.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0