ÖREBRO¤

Äntligen!

Nu är vi hemma i Örebro igen och det känns ganska skönt! Skönt att slippa töntarna i Sala! ;) Heheh! (Nejdå skojjar bara, men ni är elaka som inte sa hej då ordentligt! :()


Nu ska jag lägga ut en massa roliga BILDER!!! Bilder som jag inte lagt upp på en vecka typ! Men nu, äntligen så är ögoblicket inne! Jag skall äntligen lägga upp bilderna som ni så länge ha längtat efter!! Se och njut!



Här var det bilder från Julafton, nedan kommer det bilder från Juldagen.



Alex.

Alex, jag. Två riktigt stiliga apor!

Jonas. Sexy like a fool!

Nu undrar jag varför Alex gör sådär. Alex, varför?! ;)

Ni gör vi alla denna otroligt coola och snygga gest!

Dom gjorde det riktiga män ska göra. Armbrytning!

Här har vi Tom, han är en riktigt grym och snäll jävel som jag ska gifta mig med! Hehe! Ska bara hitta en ros som han uppskattar! ;) (internt skämt).. Hans flickvän Nina var där också, men tydligen så tog jag inge kort på henne... Jag som trodde att jag gjorde det... Fail av mig!

Här hänger gänget!

Varför är inte jag och Alex lika snygga som Jonas? Orättvist! Jag menar, titta bara på mitt anlete... Inte ens satan själv skulle slå mig!

Jag och Alex dagen efter Juldagen typ! :) blev inte så mycket kort efter detta alltså! :(

Mitt outfit till nyår! :)

Det var det det! Det där var dom sista bilderna jag tog 2009! -snuyft- tragiskt.. hehe! Men år 2010 kommer bli ett hejjar år! Ett riktigt blogg år för min del! :)

Justja, här har ni Cassies nya söta lilla hund! :)

Kommentarer
Postat av: charlie

tackar mannen! :D

2010-01-02 @ 22:03:46
URL: http://redandblack.se
Postat av: Anonym

är den Xidern god? har några i kylen som jag inte druckit än

2010-01-03 @ 13:33:55
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0