Oj, var klockan så mycket?!

Tittade just på klockan och den var mycket mer än vad jag trodde... Här väntade jag mig att klockan skulle vara typ 18:00 lr något... Ja ja, knasigt! :)
.
Och av någon anledning står Victorias Secret och visas på 3:an utan att vi knappt ens tittar haha! Tjejer som vill bli änglar, alltså modeller i Victorias Secret... Otroligt spännande, eller hur!... Haha!
.
Nu ska vi titta på en rolig film som börjar klockan 21:00 på 3:an och bara chilla! :)
.
Jag kom på en sak som jag skulle vilja testa. ''Frågestund'', fast är inte det lite larvigt? Eller kanske ett bra sett för er att få era frågor besvarade! Äsch. jag vet inte hur jag ska göra. För jag tror också att jag inte skulle få så många frågor... Haha! :D Vi får se, vad tycker ni???!!!
.
Hörs om ett tag kittens!

Kommentarer
Postat av: JD

Snygging!

2010-01-07 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0