Mörk choklad!

Ja, där sitter jag och ler med lite chocklad, den mörka är faktiskt riktigt god! (Jag vet, hemma kläder! Men är ju hemma) Hehe.
Riktigt god!
Ja, dugbart. Gott, men inte godast.
Mums! :)
.
Nu blir det chilla framför tv:n och mer godis ätande, som nyttiga människor ni vet? ;)
.
Förresten, någon som sett ''Blåsningen''? Det var ett ganska lame program! Hehe! :)
.
Jag kom att tänka på en sak, undrar hur jag skulle se ut i hårdrock stil. (klädstil alltså), Tror ni jag skulle bli en grym hårdrockar kille????
Tänk er mig i bara svarta kläder, nitar och konstigt smink.... HAHA!!
.
Hiss lr Diss till sådana saker??

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nopprar du dina ögonbryn eller har du så perfekta naturligt?

2010-01-24 @ 23:25:49
URL: http://nicols.blogg.se/
Postat av: Jonas

Noppar du ditt rövskägg, eller har du så perfekt naturligt? :)



Och Diss till konstigt smink och nitar ;D

2010-01-25 @ 07:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0