Mårran <--- HAHAHA!!

Sådär, nu är Lars meister tillbaka med ett stort leende på läpparna och magen full med sötsaker... Förresten, boss-spöket i mumintrollen heter Mårran.... HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! Vilka vidrigt sjuka namn!
.
Nu tänker jag lägga upp lite vackra bilder! Som enligt mig är vackrare än...Eeeh... Ja, något som är mycket vackert iallafall. Varsegoda!
Jag har en kattunges ögon som glittrar lika fint som tusen smaragder!
gn: center;">Dricka. Jag älskar Julmust!!!!
Dipp till Chips.
Mums, men jag gillar mest chips med smak, tex grillchips! :)
Gott, gott och gott med karamellp... Oj, menar karamellkungen! Haha!! Jag är inte bara killen med skillen, jag är killen med humorn också! :)
Och såhär sött såg det ut ute idag... Vart är den efterlängtade sommaren... (gråter).
.
Vad säger ni.
Ser det inte för smaskigt ut?
.
Brb kompisar, nu blir det movie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0