Jerry Springer!

Någon som sett Jerry Springer? Det är riktigt roande alltså, för människorna som är där är oftast helt sjuka i huvudet alltså! Nyss var det en morsa som var tillsamans med sin egen son Haha f*n vad sjukt!! Det är bara sjuka människor där alltså hahah!!
.
Hörni, ni ska få se lite fina bilder nu!
Jag satt och rotade igenom datorn och här hittade jag en lite äldre bild på Jonas. Tjejer är han inte snygg?!
.
Och nu måste jag lägga upp en bild som för mig är en klassiker, det här är nog den snyggaste bilden på mig genom tiderna! Även fast bilden är väldigt gammal! :)
Jag menar bara, Daaaaamn! hhaa! :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jävla snygging den där jonas är!



HAHA "Magnus Carlsson" bilden på dig ;)



Gamla goa tiden

2010-01-19 @ 19:49:36
Postat av: Gabriella

snygg blogg

2010-01-19 @ 20:12:27
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0