Full rulle!

Det har varit full rulle hela dagen alltså... Så där av mitt dåliga uppdaterande, jag vet! Jag är lika stygg som en gammal räv med träben.
.
Idag, har vi tittat på fåglar, köpt saker och köpt lite mer saker! Jag har också köpt mig själv en ny cardigan, den är mörkblå och allmänt snygg! Idag köptes det även väggspackel! För jag ska styla om ett litet gulligt rum till något spektakulärt! ;)
.
Vet ni, nu är det så att jag tänkte ta lite fräna bilder på skatterna jag köpt. Men kameran somnade in och vill bli laddad... Så ni får bilder på ett par fula fåglar som jag råkade fota idag! ;)
.
Djuren tittar ondskefullt på mig!!! Satans bevingade varelser!
Dom finns i mängder... Tur att dom är inlåsta, annars skulle människan vara utplånad!!
.
.
Jag hoppas att ni har saknat mig idag????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0