Frågestund = fail

Det här med frågestund... Ja det var värt ett försökt iallafall!! :D Haha jag får testa mig på det när jag fått lite fler läsare tror jag! Det blev ganska fail nu iallafall! :) Men vad gör det!? Det var ju iallafall... Ja, ''någon'' fråga... Hahaha!
.
Jag har inte bara varit dålig på att uppdatera idag, jag har också varit dålig på bilder. Men imorgon tänker jag lägga upp lite bilder iallafall. Jag får vell göra någon slags ''Fotostund med mig själv'', hahaha nej men inte vet jag! Men jag ska iallafall vara roligare imorgon. Jag svär vid min katts håriga svans!
.
På tal om få läsare osv... Jag tycker att ni borde börja följa mig på bloglovin så att ni hänger med. Det är inte bara kul att fler följer mig, det är också bra och lärorikt, för då kan jag få mer åsikter om vad ni vill se och vad ni tycker och tänker osv!?
Med brist på bilder så stoppar jag in den här illustrationen utav mig själv. Ritat i paint på en bärbar dator.
.
Ska sova och drömma om snabeltandade tigrar och elefanter. Hörs imorgon mina små chimps! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0