AP2

Hej alla glada apor!
.
Måste säga att Internet är segt och krånglar! Men det funkar iallafall så jag är nöjd. Just ja, det här med bilder. Jag lägger upp dem imorgon, för jag har tappat bort sladden?! Men hinner hitta den tills imorgon! Det vet jag, jag har Jedi Krafter så jag klarar det mesta! ;)
.
Nu ska vi käka mackor och chilla, ikväll blir det lite film också! Alien VS Predator 2.
.
Jag vill önska er alla en god natt!!!!
.
Jag vet, det blev ett BORING inlägg. Men så får det bli just nu. Men det skall bli ändring och då ska ni få seMumintroll som ni aldrig skådat!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Lite snålt med kommentarer nu hurru!



BE ACTIVE FFS! SKÄRPNING! ;)

2010-01-18 @ 12:25:46
Postat av: Anonym

\m/

2010-01-18 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0