2010-0103

Jaha, då har jag tittat på någon Harry Potter film, eller... Iallafall lite av filmen. Jag har ingen aning om vilken film det är för jag har svårt att hålla koll på Harry filmerna! Haha dåligt gjort utav mig!!
.
Idag blir det till att ''shoppa'' mat! Jag ska även bestämma en ny plåtning. För jag måste ta lite nya bilder! Jag tröttnar aldrig på det alltså!

Hehe, Nyfikna på vad jag menar?? Kolla ''kategorier'' och sen ''Modellbilder''.

Nu är det dags att gå till affären, ja jag vet... GÅ som vanligt! Ni måste tycka att vi är galna som går hela tiden!! ;) Men tänk så hälsosam jag är som inte röker och snusar. Och så rör jag på mig ofta! :) Niice!
.
Justja, jag glömde lägga upp två bilder igår, här får ni dem. det är bilder på mina katter som bor hos morsan.
Min katt Elvis.
Och morsans katt Lisa.
Visst är om bedårande? Haha, men vi hörs om ett tag. jag tar med kameran! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha söta katter :D

2010-01-05 @ 23:30:00
Postat av: Sabina

haha söta katter :D

2010-01-05 @ 23:30:12
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0