2010-01-26

Yo yo yoooo!
.
Nu är herrarnas herre här! (Alltså jag), Och jag välkomnar er varmt till min tisdag morgon. Idag är det tisdag, men inte vilken tisdag som helst. Det är ännu en dag utav lycka och positivitet, det är ännu en dag närmre min död och ja, man kan säga att det är en dag som många andra. Men nu är det så att jag är en ganska positiv människa så hur booring lr sämst allt än är så försöker jag se det positiva i det.
.
Man kan nästan säga att jag lever på mitt motto typ.. Ni vet ''Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge''.
.
Hur skulle mitt liv se ut om jag gick omkring och var deppig eller arg liksom? Nej, jag var så för flera år sedan. Men inte längre!
Några månader gammal party bild på mig i någon mysig krog i Örebro. :) (Lugna er, jag har lovat er bilder idag. Och bilder ska ni få. Och då menar jag nytagna)

Kommentarer
Postat av: bitte

skön bild

2010-01-26 @ 13:26:09
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

åh, vilken fin tapet i bakgrunden♥

2010-01-26 @ 13:53:43
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0