2010-01-25

Hej alla ap liknande varelser! Idag är det måndag och jag är på topp humör. Jag har sådan stor lust att dra till Stockholm på en shopping runda och bara chilla! Kanske stanna kvar där i några nätter och bara njuta av storstads miljön! Det skulle vara trevligt... Liksom att få komma bort lite! :)
.
Förutom att jag har lust med det så vet jag inte riktigt vad som händer idag, jag väntar på att en fotograf ska höra av sig angående när vi ska träffas och fota. Jag måste säga att jag börjar bli trött på att vänta på saker och ting, men det är värt det till slut. Det vet jag!
.
Jag längtar också som f*n tills jag ska börja gymma! Då blir det till att bygga muskler och bli en Hulk, tänk vilka snygga bilder man kan ta då!! Riktigt awesome!!
.
Jag menar, i dagens läge kan man vara en smal kille och fortfarande bli modell. Men det känns inte långvarigt, och jag skulle vara mycket mer nöjd med mig själv om jag hade en mer vältränad kropp!
.

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

allt bra? :)

2010-01-25 @ 13:42:33
URL: http://filipppadanell.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag förstår att du vill ta en shoppingrunda i Sthlm! ^^

2010-01-26 @ 02:08:25
URL: http://principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0