2010-01-23

Meh... Jag höll på att skriva ett inlägg så startade datorn om för den skulle uppdatera windows, nu får jag skriva om allt! Haha typiskt!
.
Morsning på er som bönderna säger... Eller, chugn in the morning (Svårt att skriva) som farsan alltid säger! Jag fick en massa gosiga kommentarer igår och jag är jätte glad, jag har inte varit såhär glad sen jag fick reda på att spökena i mumintrollen är på låtsas... Jag menar, dom är ganska läskiga!
.
Fast det är inte bara dom som är läskiga... Jag menar, dom kallas ju för f*n för Hattifnattarna! Vad är det för sinnesrubbat namn! Hahahah!!
.
Vad jag ska göra idag? ja, men tack för att ni frågar!
Det återstår att se! Jag vill faktiskt åka ändå till Västerås och shoppa lite, bara för att liksom... Sjukt sugen på att shoppa loss!!! :)
.
Vad säger ni... Shoppa!?
Hiss lr Diss? ;)

Kommentarer
Postat av: muminmamma

Mårran är läskig!!!!!!!

2010-01-23 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0