2010-01-22

God morgon på era små busungar! :)
.
Vet ni, jag har kommit på en sak! Att jag ofta kommer på jätte bra saker att skriva om! Och efter ett tag så glömmer jag bort dem helt och hållet, om jag inte skriver ett inlägg direkt... Det är jätte irriterande! Så jag funderar på om jag ska börja skriva ner det på papper så att jag kommer ihåg allt. Det låter som en strålande ide faktiskt, jag vill ju inte tappa erat intresse för min otroligt grymma blogg!
.
Ok, där kanske jag tog i, men allmänt söta blogg iallafall! ;) Hehe.
.
Och nu kom jag på en annan sak faktiskt, jag måste testa ''Frågestund''! Jag är sjukt nyfiken på om jag ens får en enda fråga, haha! :)
.
nu är det frågestund tills... Hummm... Nästa inlägg kanske? Ja vi testar det!
.

Kommentarer
Postat av: Piinky - its about everything!

vilken härligt blogg du har! Vad ska du hitta på ihelgen då?



Fråga: Vad är din högsta dröm?



kram

2010-01-22 @ 11:33:17
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Tror du någon kommer att fråga "Varför är du så ful?"

2010-01-22 @ 12:58:39
URL: http://sessansinredning.blogg.se/
Postat av: Jonas

Varför är du så ful? :S



:D <3

2010-01-22 @ 13:58:47
Postat av: Natta Jones - Mindfuck

jag kan ställa en fråga endå! Har du ritat figurerna i din banner själv? (Gillar blandningen av verklighet och fantasi!)

2010-01-23 @ 00:04:04
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0