2010-01-21

Hej och god dag djungeldjur!
.
Jag måste börja dagen med att säga att jag är riktigt mätt och belåten efter min stora frukost. Två mackor med en massa gott på, yoghurt och Jordgubbs the... Det räcker bra till mig iaf!
.
Frukosten är det viktigaste målet på dagen, så är det ju. Och jag håller med till 100%, jag t ex. skulle aldrig överleva en dag om jag inte åt frukost. Också med tanke på att jag har väldigt lågt blodsocker. Nej, så jag tycker att man är lite crazy banana om man inte äter frukost!
.
Det är tur att jag är en sådan matglad människa, jag lever för att äta! haha!
.
Jag måste bara fråga, äter ni frukost varje dag?

Kommentarer
Postat av: ia

sv; jess, gör det :)

och sådär allmänt så är jag inget djungeldjur ;)

2010-01-21 @ 16:17:55
URL: http://iceflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0