2010-01-14


Hej och god dag på er alla!
.
Jag har lite information som ni måste veta! För jag kommer vara ganska frånvarande nu på bloggen tills på, söndag kanske! För vi ska till Miccis familj. Och ni vet att jag inte bor framför datorn hemma hos dem. Men får jag chansen så sätter jag mig självklart och bloggar lite. Annars gör jag det ifrån mobilen. Vi ska fixa lite hemma hos hennes familj. Sedan efter det hem till kära Örebro igen! Ha! :)
.
Jag, hoppas på att ja kommer skriva något kuligt ikväll! Annars märker ni ju av det! Och om det är svårt att hålla kollfölj...
bloglovin
.
Och vill ni bli roade som små apor i en bur (hehe) så är det bara att kolla mina ''Kategorier'' för där har jag en massa gott & Blandat!
.
Men nu gott folk ska jag tämja lite lejon och rida till paradiset.
.
Hörs senare små chewbacca monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0