2010-01-13

Oj oj, det där tog lång tid. Men nu är jag äntligen hemma igen... Har ni saknat mig?? Ja, klart ni har! Hur kan man inte sakna en kille som är söt som en kattunge! :) Ok då, kanske inte en kattunge... Men en ettrig apa! :)
.
Så vad händer idag, jo det ska jag berätta för er. Ikväll blir det festliga festligheter här hemma och jag är inte ens bjuden! Haha jodå, det är jag som är fest fixarn! TYP! Jag står väll mest för musiken haha!
.
Vad gör ni andra en lill-lördag som denna?
.
Men vet ni, jag skall återgå till arbete här hemma. Typ städa, diska och göra allmäna slav saker! ;) Men jag kommer snart tillbaka mina små djur älskande vänner så får ni ha det så bra sålänge! :)
.
Ciao
.
PS: Ska ladda upp lite bilder sen också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0