2010-01-11

Tjohej på er!
.
Ursäkta mig så mycket att jag inte bloggade ordentligt igårkväll. Men jag var lite Kitten Sad Eyes hela dagen typ. Ni vet, trött och jävlig!
.
Men idag är jag på lite coolare humör, för ska ner mot stan en sväng och så blir ju jag Kitten happy Eyes när jag rör på mig och gör bra saker! Ja, jag tar med kameran. Och ska försöka använda mig tröga hjärna så att jag kommer ihåg att fota!
.
Justja, här har ni min ''På Stan'' bild. Nu är det så att jag inte orkar göra så mycket mer på den här djävulska bilden!! Jag ger upp! Så resultatet fick bli detta! PS: Har rittat typ allt med musen också, gissa om det är kul då? NEJ!!!

.
Nu ska jag dra ner på stan och slåss mot pirater, hörs sen landkrabbor!

Kommentarer
Postat av: JD

Asså du skriver på ett så coolt och roligt sätt, du är grym!

2010-01-11 @ 13:17:10
Postat av: Linn-lay

Hej allt bra med dig? hoppas du får en fin eftermiddag:)

2010-01-11 @ 15:46:35
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0