2010-01-10

God dag tokstollar!
.
Vet ni, jag och Miccis var just ute på en liten promenad, vi tänkte att det kan vara skönt att få röra på sig lite! Men icke! Det är kallt och man kan knappt andas ytan att bli en levande snögubbe... Jag vill inte vara en sur old lady, men jag hatar vinter! Hehe, det finns inget tråkigare än kyla! Usch, fy och blä!
.
Och så var det detta med bilderna vi tog. Jag kan iallafall lägga upp en av bilderna. Låt oss säga att dom andra bilderna blev ganska fail! :(
.
Gissa om det var kallt!! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Hallaaaa, jag alskar din header!

2010-01-10 @ 14:55:22
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: L

Tycker också om din header :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0