2010-01-09

En bild som jag tänkte ha som header. Cool, men inte lika cool som den jag har nu! (Jag har en hel del sådana bilder, visar dem senare idag.)
.
Jag måste börja dagen med att säga. Gud, vilka töntiga vänner jag har som sitter och har kommentar-krig ''eller vad man ska kalla det'' på mig blogg, dom lämnade en bunt förtjusande kommentarer om att slå in någons anlete, smisktopia osv osv! Haha Grabbar, ni är töntiga, jag äger er nästa gång vi ses!!! ;)
.
Vad som händer idag? Ja, tack för att ni frågar. Idag ska jag titta på 1000 filmer! (Oj, blev Alex lite ledsen i ögat nu?)... Nej men seriöst! Jag vet en sak som jag ska försöka göra idag, och det är att göra klart min ''På Stan'' bild, jag kan ju förstå att ni vill se lite nytt från min kreativa sida liksom!
.
Och så får vi se om jag får gårdagens bilder idag?! I så fall lägger jag upp dem. Men det återstår att se. :)

Kommentarer
Postat av: Den störste krigaren

Hur vågar du kalla de stora krigarna ett så fånigt ord som "töntiga"!?

Vi ska klappa sönder ditt anlete, passa dig unge tjur! vi kommer när du minst anar det!

2010-01-09 @ 11:28:17
Postat av: Anonym

väx upp!

2010-01-09 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0