2010-01-06

God dag på er alla... Oj så sent man vaknar nu för tiden alltså. Crazy! Men det är skönt att få sova lite längre ibland! :) Idag är det dagen utav alla dagar... Eller ja, det kunde vara det iallafall! Om jag fick bestämma skulle det vara det jämt. Och med det menar jag att det händer magiska och roliga saker! Och idag händer det bara lite saker. Iallafall vad jag vet nu! :) Jag och Miccis ska ta en sväng till affären. Köpa lite saker. :)
.
Vet ni, jag är jätte sugen på att åka till Stockholm. För varje gång jag har varit där så är jag där på olika spännande ärenden (Castings lr super-shopping) och det är kul!
.
Jag måste dock börja rita lite oftare igen... Jag har varit dålig på det nu på senaste tiden! Och det är ju inte bra. Men när jag kommer igång så blir det magiskt! Det kan ja lova! :) Jag har ju självklart några schyssta ideér i huvudet... Jag har faktiskt en liten, liten dröm att designa en tatuering till en polare eller något sånt, det skulle vara skit kul! :)
.
På tal om tatueringar, jag vill tatuera mig!!! Men vet inte vad och vart! Har ni några bra förslag kanske?
.
Här har ni en bild på mig. Jag har lagt upp den tidigare. Men då var den i dåligare kvalitet. Fotograf: Derek

Kommentarer
Postat av: Zelliii

Jadu jag tycket att nacken är ett bra ställe! Det är snyggt och syns alltid om man vill. Men det går även lätt att täcka med en tröja eller liknande. Skulle inte råda dej att göra på nedredelen av armen eller upp mot halsen iaf. För ångrar du dig i framtiden blir det svårt att dölja.

Kul att se lite killar i bloggvärlden (:



Kolla gärna in min blogg LÄSVÄRD! kram

2010-01-06 @ 12:42:44
URL: http://www.tittahiit.devote.se
Postat av: azra - happyface

snygg :D

2010-01-06 @ 16:17:30
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0