2010-01-04

Yo, jag kom att tänka på en sak. Och det är MTV. Den kanalen står nästan alltid på här hemma, och hemma hos morsan. Kan det vara för att vi är galna i musik? Eller för att vi är beroende av det?
.
Musik har verkligen stort inflytande på mig, jag bara måste lyssna på musik hela tiden... Musik påverkar en väldigt mycket alltså! Det är nästan sjukt. t.ex. Rock/Metall det blir man typ sur av (iallafall jag), för jag lyssnade bara på sådan musik förut. Och jag var verkligen en kranky old lady hela tiden. Hatade allt osv. Och så har vi t .ex RnB som man istället blir uppblåst av, alltså ser sig själv som bäst och blir lite gladare. Och jag lyssnar mest på RnB nu för tiden. (svårt att förklara, men ni förstår nog?)
.
Jag pratar då utifrån egen erfarenhet, för jag tycker själv att jag var en mörkare och argare människa förut. Och nu för tiden är jag nästan glad och lycklig åt allt! Haha det är helt crazy banana!
.
På vilket sett påverkar musik er?
.
Nu är det dags för äventyr ner mot den fantastiska staden/centrum.. Så vi hörs sen alla Glada Bumbibjörnar!

Kommentarer
Postat av: ida- take it or leave it

Du har så rätt. Musiken är en sjukt stor del livet. Själv brukar jag ändra musiksmak helt, beroende på vilket humör jag är på :P



Ha en bra dag!

2010-01-04 @ 11:49:54
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's retsticka*! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-retsticka-1.html#comment

2010-01-04 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0