Såhär ligger det till!

Jo nu ska jag bikta mig för er.... Jag har ljugit för er!!! Och jag har ljugit för mina vänner!!!!
.
Ni tror alla att jag bor i Örebro och...... DET GÖR JAG INTE!!!!!!!!!! HAHAHA!!
.
Vi har flyttat till Hallstahammar!!!!!!!! HAHAHA det är såhär att jag har ägt mina vänner!
.
Jo för Jonas skulle köra till oss i ''Örebro'', och då sa jag till jonas för någon månad sen att han ska åka till Miccis familj i Hallsta för hennes pappa skulle till Örebro. Så då gjorde Jonas det. Han åkte hit till Hallsta och träffade miccis pappa. Och då sa helt plötsligt Miccis farsa ''Du, jag ska bara till en kompis och hämta en sak'' Så åkte dom till ''kompisen' - som på riktigt var hemma till Mig och Miccis i Hallsta. Så kommer dom fram, jonas följer med upp. Dom plingar på dörren och där står jag och säger till Jonas.. ''Hej,, Oooj just jävlar har jag glömt att berätta att vi bor här nu?''
.
Och där stod jonas förvånad och fattade nada..... HAHAHAH fan vad kul... Och ja, Alex skulle ju egentligen vara med, men han kommer imorgon! :)
-
Och vi hade bestämt sen några månader tillbaka om detta, men ingen visste något HAHAHAHHAH!!!!!.... Man kan nästan säga att jag lurade alex likadant. För han var i hallsta fr någon vecka sen. Och jag sa att jag var hos miccis familj, men oj, så råkade jag ta upp honom till våran nya lägenhet... HAHAAH han blev också förvånad!!! ;)
.
Jag är bäst på att ÄGA människor!
.
Så jag har varit tråkig under många dagar nu för att jag inte har kunnat fota ute lr kunnar skriva vad som helst, bara för at tinget fick veta att vi bor här... Men nu är allt gjort och I AM BACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0