Sådär, nu är jag här igen...

Sådär, nu är jag här igen då! Har ni saknat mig? Klart ni har... Hur kan man inte sakna en sådan cool kille som mig! :) Hahaha! Skämt och sido! Jag är inte cool, jag är töntig... (Men man måste ju få drömma lite ibland eller hur? ;) Hahah)
.
Här får får ni lite bilder.
Folk sprang omkring och demonstrerade någonting... Spännande... Någon som vet varför dessa människor sprang omkring med skyltar och sjöng i Västerås? :)
Här klipper sig Johannes (Miccis lillebror). Han blev jättenöjd med sin lilla gröna tuppkam och dom där små stjärnorna han har på huvudet... Haha! :) Han är cool han!
Såhär mycket snö var det mot vårat vardagsrum fönster. Haha fint va??
Detta köpte jag idag! :) Jag är väldigt nöjd med mitt köp! HAha Spännande tryck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0