Paket...

God kväll på er. Vet ni, jag fick hem paket idag... Bara till mig själv! :)
Det här fick jag hem på posten idag, helt gratis bara till mig själv! Jo, det är så att jag har en sådan stor och framgångsrik blogg, så jag får gratis produkter... Haha! Nej nu ljög jag lite, sanningen är den att jag har varit så flitig och vunnit det i en trevlig liten tävling. Man skulle skapa en bild utifrån ordet ''Virus''.
Dagens outfit... Kläder som gudarna själva sytt till mig! Jag la just märke till att jag har ögon som en kattunge också. :)
Såhär såg IcaMaxi ut. :) Fint va????? :)
.
Men ni, jag är trött som en gnu... Är det ok om ja går och lägger mig så hörs vi imorgon? Ooh, vad bra tack!
.
Men ni får sova så gott mina små chokladpraliner! :)

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Åh, vilken trevlig vinst! :D

2010-02-06 @ 12:25:17
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilken härlig blogg. kul med lite humor :)

2010-02-07 @ 16:18:53
URL: http://magnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0