Oaktiv...

Hej alla Godismonster!
.
Jag har väldigt oaktiv på bloggen, men har varit helt upptagen med en speciell liten modell ''sida'' som jag håller på och fixar med!
.
Hummm... Jag funderar på om jag ska visa er sidan, men isåfall gör jag det senare! :)
.
Vet ni, imorgon blir det lite shopping samtidigt som jag ska och lämna CV på lite olika klädbutiker. Vi får se om jag hittar något imorgon. Jag hoppas på att hitta iallafall något smo jag kan ha på mig till nästa plåtning! :) Men vi får se... Jag ska ju också lämna ut mitt CV lite här och där, jag känner att det behövs! :)
.
Nu är det dags för coola mig att sova, är tröttare än trötter... Haha!
Men imorgon tar jag ju självklart med min kamera, jag måste fota mina äventyr!!!
.
Sov gott Djungeldjur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0