Melodifestivalen.

Just det, nu sitter vi här hemma och tittar på Melodifestivalen, jag måste säga att första låten var dålig. Men den här andra var helt ok, den var iallafall poppig! Ni vet låten ''Hot hot hot''.
.
Jag kan säga att jag hatar lugna låtar i själva Melodifestivalen, i den tävlingen ska det vara musik med drag i! Inte nå tönt ballader! Som den här rock gruppen som spelade världens smör låt.... Jag menar, själva låten var skit bra gjort osv. men Den passar inte inte här alltså! VARFÖR väljer folk lugna låtar så ofta... Fattar mig inte på dem! :P
.
Vi unnar oss också godis och Trocadero... Aah, ibland är livet bra härligt! :)

Såhär glad är jag! :)

Kommentarer
Postat av: Miccis

Nej blä inga bra låtar direkt! Vi vill ha glada party låtar :)

2010-02-06 @ 21:11:06
URL: http://mulari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0