Melodifestivalen ikväll var...

Melodifestivalen ikväll var riktigt nice... Jag måste börja med att säga att jag har två förebilder nu.
1:a markus schenkenberg, 2:a Dolf Lundgren.

Här har vi hunken Markus!
Och en manlig man... Dolf.
Jo, jag måste säga att Dolf Lundgren är verkligen cool, han är männens man liksom. Han är mannen utav alla män! Han är alfahanen. Han är kungen. Han är mr, awesome! Jag ska bli som honom när jag blir stor, hahah!! :)
.
Och så vill jag berömma Darin för ett riktigt bra framträdande idag, låten var suverän och Darin är riktigt duktig. Jag menar, ''skulle jag vara ett stort skivbolag ifrån USA så skulle Darin vara mina favorit strumpor.'' Så duktig är han! Och jag måste tacka hans outfit. T-shirten var helt fantastisk! :) Skit cool! Och för er som inte gillar Darin för att han är Darin, ni suger! Hahaha! ;)

Och....
...
Och så har vi Blue Man Group som var sjukt underhållande! Dom var riktigt coola!! :) Jag ska adoptera dom som mina egna smurfar!

Kommentarer
Postat av: hermy

sv. ahahah men du e snygg :

2010-02-21 @ 11:22:24
URL: http://heeermela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0