Lattjar i snön....

Jaha då var jag tillbaka efter att ha slagits med elakingar, blivit jagad av hajar och sprungit från fladdermöss... Haha men såhär är det... Vi var hem till Miccis familj och vaktade Johannes, och han ville gå ut och leka med mig i snön. Så då gjorde vi det! Haha gissa om jag är trött nu alltså! Inte ofta man är ute och lattjar i snön sådär!
.
Så vill jag bara be om ursäkt för mitt tråkiga uppdaterande idag! Plus att jag har varit ganska snål på bilder! Men imorgon ska jag försöka vara trevligare, för då kommer Jesper och hälsar på... Ja ni vet han? Han som ser sig vara ''Guds gåva till kvinnan'', Hehe! Det ska bli riktigt trevligt faktiskt, så det ser jag fram emot! :).
.
Och nu måste jag berätta en hemsk sanning om mig själv... Jag är trött! Så jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu! Men jag återkommer igen i morgon och roar er vardag! :)
.
Hörs imorgon GulleGrisar! <3
Ni får roa er åt den här bilden så länge... Är vi inte för söta?? (Jag och Jonas på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0