Kunglighet!

Här är jag, och här kommer det lite vackra bilder! :D
Jag inleder med en förtjusande bild på en kunglighet, von Lars den 12:e!
Jag har Sveriges sexigaste hår, så är det bara.
Jag råkade se en balkong... Och på balkongens tak ligger det cirka 2 meter hög snö! Känns säkert! ;)
Jag tyckte det var fint. OK!? Jag kanske inte är en fotograf, men jag är ändå ganska awesome! ;)
Jag kallar den. ''Snö på ett träd''... Poetiskt eller hur?
Det är vad ni tror att det är, istappar.
.
Visst var bilderna spektakulära och magnifika? Ja visst var dom! Vad jag gör nu? Tack för att ni frågar. Jo jag sitter här vid datorn och ska kolla upp lite saker på Internet! Jag funderar också på att lägga upp lite önskvärda bilder på olika snygga plagg(Alltså kläder) som faller mig i smak!
.
Vet ni, imorgon blir det en trevlig dag. Vi ska ut och fara senare på eftermiddagen och jag älskar att vara ute och fara. Ni får mer Info angående det imorgon! ;)
.
Back to ''work''. I´ll Be Back!

Kommentarer
Postat av: emma

snygg blogg.. =)

haft en bra dag??

2010-02-04 @ 22:26:24
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: jonas

snygg blogg.. =)

haft en bra dag??

2010-02-04 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0