IKEA...

Sådär, nu är vi hemma igen. Och kan säga att det är jättegott att äta frukost Ikea alltså! Jag åt typ sex mackor och drack lite smarrigt thé!
Här kommer bilderna jag lovade ifrån söndags!! :) Se och njut!

Vi gick till Coop och jag testade Kalle?!?! :P Hahah!

När vi var ute och fotade som kom det fram ett främmande men trevligt par som tydligen ville vara med på bilderna, hehe ! :)

Här har vi henne igen, men Jonas och Alex! :)
Paret gick och Alex tittar så förtjusande efter damen! ;)
Jag och Alex, sötare än vanligt!
Här står dom redo att åka hem i vrålåket! ;)
.
HAHa det var det det! Men nu ska vi titta på mystiska filmer och chilla! ;)
,
I´ll Be back fools! :)

Kommentarer
Postat av: Vinglaset

=p

2010-02-15 @ 13:27:16
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0